30 Mart 2010 Salı

Spikerlik Kursu

Spikerlik Nedir?

Spiker ve sunucular, bir yayın kuruluşunun vitrinidir. onların yaptığı hatalar doğrudan doğruya faturası yayın kuruluşuna kesilebilir. Hatasız iyi bir sunucu veya spiker olabilmek için iyi bir eğitim almış olmak şarttır.


Spikerlik Eğitimi

Türkiyede spikerlik eğitimi konusunda en iyi eğitimi hiç şüphesiz Hakan Öztürk veriyor. Hakan Öztürk Yıllardır sektöre yüzlerce spiker kazandırmış biri.


Haber Spikerliği

Haber spikeri'ne verilen metni okuyan kişi olarak bakmamak gerekir. Haberin oluşumundan merkezdeki işlenişine ve masaya gelene kadarki tüm sistemin bir parçasıdır.


Spiker

Spiker ve sunucu olabilmek için eğitim almanız şarttır. Bu konuda en iyi eğitimi Hakan Öztürk'ten alabilirsiniz


Spikerlik Başvurusu

Spikerlik sunuculuk başvurularında zaman zaman medya kuruluşlarının verdiği ilanlar üzerine bu işe gönül vermiş kimseler müracaatlarını yaparlar. Mutlaka eğitim şartı aranır bu konuda Türkiye'de 1-2 eğitim kurumu öne çıkar . Sektörün en önemli ismi Hakan Öztürk bu konuda yıllardır en iyi eğitimi veren kişi.


Spikerlik Mesleği

Spikerlik mesleği yapabilmek gerçekten ciddi bir çalışma ve özveri istiyor. Bu konuda en ünlü kişi ise Hakan Öztürk. Hakan Öztürk , yüzlerce öğrencisini yayın kuruluşlarında işe yerleştirmiş bir kişi.


Spiker Olmak İçin Ne Yapmak Gerekir

Televizyonlarda spiker ve sunuculuk yapabilmek için mesleki eğitim almak gerekir bu eğitim üniversitelerde alınsa bile bu eğitim meslek kurslarında daha iyi şartlarla verilip sektörde de bu kişiler daha çok talep görmektedirler. 


Spikerlik Kursu

Türkiye'de spiker olabilmek için klasik kurslarda alınan eğitim yetersiz kalmaktadır. Yayın kuruluşlarının aradığı kişiler haber merkezlerinde ve sahada yaşayarak eğitim almış adaylardır. Bu konuda en gelişmiş tekniklerle eğitim veren ve mezunlarının büyük bir bölümü iş bulabilen Hakan Öztürk  Türkiye'de bir ilke imza atmaktadır.


Spiker Kazaları

Medyada zaman zaman karşılaşılan spiker hataları televizyonları da zor duruma düşürüyor.


Spikerler dünyası

Türkiye'de spiker eğitmeni denildiğinde camiada çoğu spikerin tanıdığı spiker fabrikatörü lakabı ile tanınan Hakan Öztürk yüzlerce öğrencisini bu sektöre kazandırdı.


Spiker nasıl olunur

Spiker veya sunucu olmak için iyi bir eğitim almak şarttır. Hakan Öztürk bu konuda Türkiye'de ilk akla gelen isimdir.


Spikerlik Kursları

Türkiye'nin en ciddi ve güvenilir spikerlik sunuculuk kursu denildiğinde akla gelen ilk isim Hakan Öztürk


Spikerlik

Spikerlik Nedir? Spiker ne iş yapar. Nasıl Spiker Olunur?


Spiker Aranıyor

Spiker ve sunucular aranıyor. Hakan Öztürk


Spiker Hataları

Spiker hataları spikerlerin komik durumları komik spiker videoları.


Kaynak: http://www.medyakocu.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder