30 Mart 2010 Salı

Seslendirme Kursu

Seslendirme Stüdyoları

1940'lı yıllarda Türk sinemasında sesli filmden dublajlı filme geçilmesiyle seslendirme stüdyolarının sayısı da iyice artmaya başlamıştır. Hakan Öztürk de kendi adını taşıyan merkezinde kursiyerlerine seslendirme eğitimlerinde pek çok imkan sağlıyor.
Seslendirme Stüdyoları


Seslendirme Kursları

Seslendirmeye olan ilginin artmasıyla seslendirme kurslarına ihtiyaç da o oranda artmakta. Hakan Öztürk seslendirme stüdyoları ile kursiyerlerine uygulamalı eğitim imkanı sağlıyor.
Seslendirme Kursları


Seslendirme Sistemleri

Seslendirme sistemi, spikerlerin, sunucuların teknik olarak ihtiyaç duydukları elektronik cihazların bütününe verilen addır.
Seslendirme Sistemleri


Seslendirme Kursu

Geçerli meslekler arasına giren seslendirme için bu eğitimi veren seslendirme kursları gün geçtikçe artıyor.
Seslendirme Kursu


Seslendirme Sanatçıları

Seslendirme sanatçısı; film, reklam gibi yayınlardaki kişilere veya nesnelere sesiyle can veren kişidir. Seslendirme işinin iyi yapılması için iyi bir diksiyona, anlaşılır, temiz bir sese ihtiyaç vardır. Bunun için de iyi bir eğitim almak şarttır.
Seslendirme Sanatçıları


Seslendirme Yapmak İstiyorum

Medya eğitimlerinde spikerlik, sunuculuk, seslendirme gibi pek çok konunun kursu var. Bunların içinde seslendirme en kolayı gibi gelse de oldukça zor bir eğitimdir. Hakan Öztürk hiçbir eğitim kurumunda olmayan teknik cihaz ve farklı bir sistemle eğitim veriyor. Kursta en çok reklam seslendirmeleri yapılıyor.
Seslendirme Yapmak İstiyorum


Seslendirme Kursları

Seslendirme kurslarında , ses-nefes teknikleri, senkron, mikrofon, time-code gibi birçok eğitim alınır. Hakan Öztürk bu konuda en iyi eğitim merkezlerinin başında yer almakta.
Seslendirme Kursları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder